سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----3319---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----0-----
Welcome To Mr.P30 blog

 

نویسنده: Mory
شنبه 85/1/19 ساعت 1:13 صبح

 1-

به چشمانت بیاموز که هرکس ارزش دیدن ندارد!

 

بدترین درد این نیست که..................... عشقت بمیره

بدترین درد این نیست که.....................به اونی که دوستش داری نرسی

بدترین درد این نیست که.....................عشقت بهت نارو بزنه

بدترین درد اینه که..............................یکی رو دوست داشته باشی و اون ندونه !

میدونی لذت زیر بارون بودن چیه؟                                اینه که کسی اشکهات رو نمی بینه !

2-

شاید یه کسی شب ها برای اینکه خواب تورو ببینه به خدا التماس می کنه ،

شاید یه کسی به محض دیدن تو دستش یخ میزنه و تپش قلبش مرتب بیشتر میشه ،

مطمئن باش یه کسی شب ها به خاطر تو توی دریای اشک می خوابه ،

ولی تو اون رو نمی بینی!

 

3-

چند نکته حکیمانه

 

 1.اگه اولش به فکر آخرش نباشی، آخرش به فکر اولش می افتی.

2.لذتی که در فراق هست، در وصال نیست! چون در فراق شوق وصال هست و در وصال بیم فراق!

3.آغاز کسی باش که پایان تو باشد

 

4-

با اینکه می دونه آخرش زیر پا لهش میکنن ولی تا آخرش به پای آدم می سوزه!

 

5-

امشب خدا تو آسمون یه مهمونی بزرگ ترتیب داده اما هنوز جشن شروع نشده چون یکی از فرشته ها اوون پایین داره آف من رو می خونه!


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • چند تا SMS و PM با حال برای شما
    سلام

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •